Golden Globes 2013


Pai sa vedem principalele categorii si invingatorii:

Cel mai bun film, Drama: „Argo” – nu-l vedeam printre favorite (recunosc și o repet, favoritul meu este Django Unchained).

Cel mai bun film, Comedie sau Musical: „Les Misérables” – nu l-am văzut, dar e programat săptămâna asta (totuși sunt reticent la ideea unui musical după „Mizerabilii”… tipii ar fi in stare sa pună în scena și revoluția islamica din Iran). Din pacate, am vazut Moonrise Kingdom – ultimul Wes Anderson pe care l-am trecut fără probleme in Top 10 al anului 2012

Cel mai bun rol feminin, Drama: Jessica Chastain, „Zero Dark Thirty” – nu vedeam alta favorita, concurența neavând un asemenea „vehicul” de forța.

Cel mai bun rol masculin, Daniel Day-Lewis, „Lincoln” -A devenit favoritul meu imediat ce am văzut filmul. Restul nominalizărilor au fost o gluma proasta…

Cel mai bun rol feminin, Comedy sau Musical: Jennifer Lawrence, „Silver Linings Playbook” – sta la coada… nu am 100 de ochi.

Cel mai bun actor, Comedie sau Musical: Hugh Jackman, „Les Misérables” – trebuia sa ia si el un premiu major după ce s-a prostituat în rol de mutant X-Men si o cariera mediocra (cu doua exceptii… The Prestige si Fountain)

Cel mai bun regizor: Ben Affleck, „Argo” – nu, nu, nu ! Dupa ce vezi The Life Of Pi, Django sau Lincoln, iți vine sa te întrebi ce probleme au jurnaliștii străini din America…

Cea mai buna actrița în rol secundar: Anne Hathaway, „Les Misérables”- hahaha! am scăpat de a douăzecea  nominalizare a lui Meryl Streep!

Cel mai bun actor in rol secundar: Christoph Waltz, „Django Unchained” – absolut meritat!

Cel mai bun film strain: „Amour”- Michael Haneke (Das weiße Band – Eine deutsche Kindergeschichte, Cache…) – sta la rand si el pentru vizionare!

Cea mai buna animatie: „Brave” – l-am văzut înainte de Craciun – nici macar nu am considerat ca merita un review… iar kinderu’ nu l-a mai solicitat… Shift + Del!

Cel mai bun scenariu!!! Quentin Tarantino: Django Unchained. Multi vor întreba… care scenariu bre… asta a amestecat spaghetti western cu rădăcini și blaxpoiting !

Așteptam comentariile!

PS – Ne vedem la Oscar…

Acest articol a fost publicat în Miscellaneous și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

