Caramel – 2007 – M&M!


Caramel

Am văzut filmul ca o pastilă care vindecă de tristețea iernii. Eu am luat-o odată pe săptămână, două sâmbete la rând.title caramelNu știam că unul din ingredientele cremei de zahăr ars poate fi folosit ca un produs de cosmetică. Există un ritual al pregătirii caramelului până când acesta capătă o anumită maleabilitate pentru a fi folosit la depilare. Şi unde e salon de înfrumusețare sunt și femei. Prietene. În Beirut. M-am regăsit în prietenia lor. Problemele lor sunt universal valabile: familie, serviciu etc și le-am aflat în întâlnirea pe care am avut-o de curând cu prietenele mele. Că timpul nu se dilată ca în basme s-a dovedit. Eram cinci și vorbeam când toate odată, câte una, discuțiile aveau loc pe diagonală sau în diferite direcții  cum spuneam nu știu, s-a făcut atât de târziu şi când am ajuns acasă băieții mei și pisica mă așteptau la ușa  aliniați. Abia aștept să ne întâlnim din nou. Aşa suntem noi aici și așa sunt și ele acolo. Ne îndrăgostim de cine trebuie sau de cine nu trebuie, plângem una pe umărul alteia, dar ne vopsim sau ne decolorăm părul, ne punem o urmă de ruj și … mergem mai departe.

©Capotă Daniela – 2013 Februarie

Mulțumesc, ca de obicei – sinceră, feminină și concisă – ce poate fi mai dezirabil ?! Scrisul Danielei e ca un haiku – delicat, intim, evaziv și criptic. Sunt in dilema… la ce categorie sa încadrez filmul?

Acest articol a fost publicat în Awards, TV, Shows, Sport, Etc..., Comedy, Drama, Romance și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Caramel – 2007 – M&M!

  1. Ema zice:

    Trebuie incadrat in categoria „de vazut musai”.
    Ce prezentare delicioasa…
    Daniela, esti cofetar de filme…

    Apreciază

Lasă un răspuns

