Fast and the Furious – 2013 – Justin Lin


fast-and-furious-6-flying-man-tankDupă un hiatus de 10 ani în care am refuzat să particip la cursele nervoase și pline de adrenalină (același fenomen mi s-a întâmplat la abominabilele serii Rambo, Rocky, Star Wars, Ice Age, Harry Potter, șamd… la care am renunțat după prima serie), iaca mă așez la vizionarea seriei cu numărul 6. Promițător, dar ce poate aduce nou un film în care sunt adunați toți prietenii, mașinile lor bengoase, uitate animozitățile și se toarnă muuult sirop sentimental. Rezultatul? kitchos, neverosimil, fals, clișeizat,  fiind mai degrabă un promo la o gală de wrestling. Toți băieții sunt „bazați”, ascunși bine prin paradisuri tropical-fiscale, au di tăti… și asamblarea acestui D(rive) Team este atât de plicticoasă încât recunosc… am început să casc și în cele din urmă am ațipit. Duetul cu mușchi The Rock/Vin Diesel și pretty boy-ul – Paul Walker,  trebuie să susțină un scenariu slăbuț, cu o acțiune atât de idioată încât sfidează logica, bunul simt și legea gravitației, fiind o sărbătoare sfidătoare a violenței de mucava (mă rog… CGI).

Mă rog… sunt și câteva găselnițe – cea cu tancul pe „șușa”, parcă scoasă din filmele 007, insuficiente pentru a face altceva decât un desen animat , cu dialoguri stupide și personaje construite cu barda, al cărui pretenție de hardcore action flick pică la primul test al vizionării.

Fără umor, dramă sau „motiv” declanșator solid nu ne rămâne decât să așteptăm seria cu numărul VII.

Verdict 6/10* (ridicolul nu a omorât pe nimeni – nu-i așa?!)

 

Acest articol a fost publicat în Action, Adventure, Bad Film, Crime, Thriller și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

