Trouble In Mind – 1985 – Alan Rudolph


I know there are only two ways to handle a woman, and both of them are wrong!

trouble_in_mind_01Viitor. Rain City. Stat polițienesc. Gangsteri. Un ex-polițist eliberat din pușcărie (Kris Kristofferson). Fosta amantă/confidentă – proprietară de bar (Genevieve Bujold) – se declară incompatibili după un demi-viol. Un cuplu de marginali – El (Keith Carradine) – Ea (Lori Singer – blondă anostă și proastă… deh așa e rolul!). Un gangster psychedelic (sau invers?!) – Joe Morton.te

Stop! Curiosity killed the cat… în acest caz eu m-am fraierit. Nu am înțeles nimic din poveste, unde vrea să ducă… nu e nici Sin City, nici Casablanca (în ciuda parpalacului și a pălăriei, Kristofferson nu e Bogart!). Cred că am pierdut cele mai bune scene și idei ce urmau după min. 30 (sic!)

trouble-in-mindCum de am reușit să-l văd? Mi-am adus aminte de soundtrack-ul lui Mark Isham /Marianne Faithfull, pe care-l ascultasem în urmă cu 20 și ceva de ani (cu gașca de la spital…)

Verdict 5/10* (e mai prost decât Dick Tracy – nici nu știu cu ce să-l compar – îmi pare rău că nu am văzut-o pe muza lui John Waters  – Divine).

Acest articol a fost publicat în Action, ArtHouse, Bad Film, Crime, Drama, Mistery, Noir, Parody, Revenge, Thriller, Trash și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

